Technologia bezwykopowa

Technologia bezwykopowa

Inżynierowie podczas prac używają młota do przemieszczania gleby lub kreta do znacznej części wykonywanej przez pracy. Tam, gdzie odnowienie części lub całości rury wodociągowej jest najlepszą opcją naprawienia przecieku podziemnego do przeciskania rury słuzy metoda formowania. Za pomocą sprężonego powietrza specjalnie zaprojektowany metalowy słup lub kret wbija się w ziemię pod powierzchnię tworząc tunel przez który możemy następnie przepuścić nową rurę. Inżynierowie przewożą cały niezbędny sprzęt w tym generator wytwarzający sprężone powietrze specjalistycznym samochodem.

Uniwersalna technologia kreta do przecisku

efektywne przeciski kretTechnologia bezwykopowa umożliwia wykonanie minimalnego wykopu mniejszego niż układanie rowu za pomocą koparki. Do odsunięcia przez efektywne przeciski kret wykonuje szereg mniejszych otworów na nie więcej niż 1 metr kwadratowy. Powszechnie wśród inżynierów są przeszkolenia w zakresie wykonywania przecisku kretem a także korzystania ze sprzętu wykrywającego aby zapewnić unikanie nadmiaru kabli i innych instalacji lub rur które mogą znajdować się w ziemi. W zależności od ilości potrzebnych wykopów i róznorodności powierzchni. Wykopaliska zostaną zasypane a powierzchnie przywrócone aby wyglądały najdokładniej jak przed zastaniem. Inżynierowie akredytowani na autostradach i wszyscy posiadający uprawnienia i pozwolenie na wykopanie chodnika lub autostrady na miejscu w którym praca zostanie wykonana zgodnie z niezbędnym standardem szybkiej i sprawnej usługi w celu wymiany naszej rury wodociągowej. Aby wykonać pracę z minimalnymi zakłóceniami Wykonanie jest przeprowadzone według zaplanowanego schematu. Na początek w grządkach przeprowadzane są wykopy otworów i jako pierwsze odkładane podglebie i wierzchnia warstwa gleby w miejsce gdzie powinna być z przesadzonymi roślinami. Dopełnieniem są płyty chodnikowe podniesione aby odsłonić minimalną ilość nowego cementu. Mikrotunelowanie to proces, w którym zdalnie sterowana maszyna do drążenia tuneli jest napędzana z wału napędowego do wału odbiorczego za pomocą podnośnika hydraulicznego. Maszyna do drążenia tuneli jest uruchamiana z wykopu przez pierścień wlotowy który izoluje grunt od wykopu.

Przy użyciu systemu dwóch obudów możliwe jest pewne sterowanie. Metoda z użyciem kreta do przecisku jest szeroko stosowana do przejść drogowych o typowej średnicy i pozostaje najbardziej opłacalną i uniwersalną metodą w wielu obszarach. Może być droższą opcją, gdy zwierciadło wody jest wysokie, wykopy wjazdowe lub wyjazdowe wymagają ścianek szczelnych lub gdy wykopy muszą być wydobyty w skale. Wybór technologii przecisku przez inżynierów projektu jest zależny od wielu czynników i wymaga symulacji.