Popraw warsztat handlowca z nowymi technikami sprzedaży

Popraw warsztat handlowca z nowymi technikami sprzedaży

Najprostszy sposób aby zrozumieć swojego potencjalnego klienta to poznanie nowoczesnych technik sprzedaży, które przynoszą najlepsze efekty w pracy z nowoczesnym klientem. Najłatwiejszym sposobem na nauczenie się nowej metodyki socjotechnicznej jest udział w kilkudniowym kursie obejmującym teorię oraz warsztaty pozwalające przećwiczyć poznaną wiedzę w praktyce. Takie szkolenie to też doskonała okazja aby poznać liczących się trenerów z branży i czerpać wiedzę z ich blogów.

Nowoczesne socjotechniki sprzedażowe

nowoczesne techniki sprzedażyKrótki kurs pozwoli ci poznać oczekiwania nowoczesnego klienta wobec profesjonalnego przedstawiciela handlowego oraz procesy decyzyjne jakimi kieruje się podczas podpisywania umowy. Poznasz ciekawe i angażujące sposoby nawiązywania rozmowy, aby zaciekawić rozmówcę i pokonać bariery komunikacyjne. Następnie dowiesz się jak zdiagnozować potrzeby rozmówcy oraz poznasz nowoczesne techniki sprzedaży i sposoby jak je wykorzystać podczas przedstawiania oferty i negocjowania warunków. Być może poznasz i opanujesz nowe pytania otwierające drogę do współpracy bez wysiłku jaki musisz włożyć w rozmowę w chwili obecnej. Kurs to też okazja do zrewidowania i uzupełnienia wiedzy na temat nienachalnej perswazji i stosowania języka korzyści. Szkolenie sprzedażowe to również doskonała okazja do przypomnienia sobie podstaw psychologii ceny oraz przećwiczenie skutecznych sposobów zbijania obiekcji jakie zwykle ma klient przyzwyczajony do swoich kontrahentów. Być może uda ci się wreszcie skutecznie poradzić sobie z odwiecznym sloganem “Proszę przesłać maila” po którym ma się ochotę walić głową w ścianę. Szkolenia z socjotechnik sprzedaży to nie tylko dawka wiedzy możliwa do przetestowania w “warunkach laboratoryjnych” kursu. Zazwyczaj to również merytoryczna dyskusja z praktykami, którzy uchodzą za guru w środowisku marketingowych i szansa na nawiązanie długofalowych znajomości w środowisku handlowców. Zdarza się, że dwudniowy kurs potrafi zdziałać motywacyjne cuda, o jakich nie może marzyć trener prowadzący firmowe szkolenia coachingowe.

Z wiedzą zdobytą na szkoleniu zyskasz na nowo motywację do działania. Przecież będziesz chciał jak najszybciej przetestować działanie nowoczesnych technik sprzedażowych na swojej bazie klientów i zobaczyć te wszystkie zaskakująco wysokie wyniki w swojej tabeli. Ponadto będziesz wiedział jeszcze więcej o zamykaniu transakcji oraz opiece posprzedażowej klienta, która w Polsce stawia pierwsze kroki, a potrafi zdziałać wiele dobrego w relacjach z dotychczasowymi klientami.