Breloki jako gadżety reklamowe

Założenie swojej firmy było jedną z lepszych decyzji w moim życiu, ponieważ w końcu zacząłem robić dokładnie to, co lubię. Jednak już od samego początku zdawałem sobie sprawę, że nie jest to łatwe zadanie i będę musiał sporo rzeczy ogarniać. Jakiś czas temu miałem pierwszy raz możliwość wystawienia swojego stoiska na evencie branżowym. Myślę, że sobie nieźle poradziłem, jednak musiałem wymyślić coś, czym mógłbym przyciągnąć potencjalnych klientów i zachęcić ich do zatrzymania się przy mojej ofercie następnym razem.
Akcesoria z logo firmy – breloki
Zauważyłem, że sporo osób ma na swoich stoiskach tak zwane “gratisy”, które ciągle cieszą się ogromną popularnością, a ludzie chętnie po nie sięgają. Postanowiłem więc zamówić sobie jakieś gadżety reklamowe, które mógłbym opatrzyć najważniejszymi danymi firmy, czyli jej nazwą, logo czy adresem strony internetowej. Chciałem, żeby te akcesoria zarówno dobrze się prezentowały, jak również były w jakiś sposób praktyczne. Zależało mi na tym, by osoby, które po nie sięgną, nie rzuciły ich po prostu w kąt po powrocie do domu. Szukałem więc inspiracji, aż trafiłem na coś, co od razu przyciągnęło moją uwagę – był to brelok reklamowy. Doszedłem do wniosku, że takie rozwiązanie doskonale się sprawdzi. Znam wiele osób, które na co dzień używają różnorodnych breloków i sam do nich należę – mam takowe na przykład przy kluczach. Lubię jednak mieć klucze osobno, a żeby ich nie zgubić, do każdego potrzeba innego breloka. Postanowiłem więc zamówić taki gadżet reklamowy oraz na najbliższych targach branżowych sprawdzić, jak zareagują na nie potencjalni konsumenci. Jestem bardzo zadowolony z efektu, ponieważ breloczki rewelacyjnie wyglądają – dzięki temu sporo osób zwróci uwagę na napis, jaki się na nich znajduje. W ten sposób posiadacze takich breloków stają się pośrednikami reklamy, a ja mogę dotrzeć do jeszcze większego grona potencjalnych odbiorców, a przecież na tym mi najbardziej zależało, kiedy decydowałem się na stworzenie gadżetów reklamowych.
Już na targach wiedziałem, że te breloczki z logo i nazwą firmy są strzałem w dziesiątkę. Kilka osób nawet pochwaliło ich design, twierdząc, że taki breloczek z pewnością się im przyda. Myślę więc, że warto było zainwestować w taką nieco niebanalną formę reklamy, ponieważ pozwala ona dotrzeć do sporej liczby osób. Właśnie takie gadżety reklamowe mi się najbardziej spodobały – nie tylko ładnie wyglądające, ale również przydatne. Dzięki temu wiele osób chętnie po nie sięgnie oraz będzie ich na co dzień używać.
Najnowsze komentarze